Reklamácie tovaru
Reklamácie do 2 rokov
Lehota na uplatnenie práva na reklamáciu vád je 24 mesiacov od dátumu prevzatia výrobku. Za vadu nemožno považovať zmenu vlastností výrobku, ku ktorej došlo v priebehu 24 mesiacov od prevzatia výrobku v dôsledku opotrebovania, nesprávneho používania alebo neodborného zásahu.
Ako podať reklamáciu:
- Vyplňte reklamačný formulár (stiahnuť tu).
- Zašlite reklamovaný produkt spolu s reklamačným listom na adresu: MOTOSHOP81, s.r.o., Turkovská cesta 106, 023 54 Turzovka, Slovenská Republika.
- Odporúčaná poznámka: „Sťažnosť“
- Reklamácie budú vybavené do 30 dní od podania žiadosti.
Dôležité: Náklady na zaslanie reklamovaného tovaru nesie zákazník. MOTOSHOP81.SK neprijíma zásielky zaslané na dobierku alebo výdajné miesta.
Poznámka: Reklamácie dielov elektroinštalácie, zapaľovania a podobných komponentov nebudú akceptované, ak montáž dielu nebola vykonaná v odbornom servise. Je potrebné predložiť potvrdenie alebo faktúru o montáži z odborného servisu.
Ďalšie informácie
Portál pre mimosúdne riešenie sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
Na webovej stránke https://ec.europa.eu/consumers/odr je dostupný portál mimosúdneho riešenia online sporov medzi spotrebiteľmi a obchodníkmi (tzv. portál ODR). Tento portál je internetovou stránkou, ktorá spotrebiteľom umožňuje oboznámiť sa so všeobecnými informáciami o spôsoboch riešenia sporov vzniknutých v súvislosti s uzatvorením zmluvy cez Internet iných než súdna žaloba (napr. mediáciou alebo rozhodcovským súdom).
MOTOSHOP81, s.r.o. nemá v prípade sporu povinnosť a ani zámer zúčastniť sa konania pred spotrebiteľským rozhodcovským súdom.