Skip to content
Reklamácie tovaru | MOTOSHOP81

Reklamácie tovaru

Reklamácie do 2 rokov

Lehota na uplatnenie práva na reklamáciu vád je 24 mesiacov od dátumu prevzatia výrobku. Za vadu nemožno považovať zmenu vlastností výrobku, ku ktorej došlo v priebehu 24 mesiacov od prevzatia výrobku v dôsledku opotrebovania, nesprávneho používania alebo neodborného zásahu.

Ako podať reklamáciu:

  • Vyplňte reklamačný formulár (stiahnuť tu).
  • Zašlite reklamovaný produkt spolu s reklamačným listom na adresu: MOTOSHOP81, s.r.o., Turkovská cesta 106, 023 54 Turzovka, Slovenská Republika.
  • Odporúčaná poznámka: „Sťažnosť“
  • Reklamácie budú vybavené do 30 dní od podania žiadosti.

Dôležité: Náklady na zaslanie reklamovaného tovaru nesie zákazník. MOTOSHOP81.SK neprijíma zásielky zaslané na dobierku alebo výdajné miesta.

Poznámka: Reklamácie dielov elektroinštalácie, zapaľovania a podobných komponentov nebudú akceptované, ak montáž dielu nebola vykonaná v odbornom servise. Je potrebné predložiť potvrdenie alebo faktúru o montáži z odborného servisu.

Ďalšie informácie

Portál pre mimosúdne riešenie sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

Na webovej stránke https://ec.europa.eu/consumers/odr je dostupný portál mimosúdneho riešenia online sporov medzi spotrebiteľmi a obchodníkmi (tzv. portál ODR). Tento portál je internetovou stránkou, ktorá spotrebiteľom umožňuje oboznámiť sa so všeobecnými informáciami o spôsoboch riešenia sporov vzniknutých v súvislosti s uzatvorením zmluvy cez Internet iných než súdna žaloba (napr. mediáciou alebo rozhodcovským súdom).

MOTOSHOP81, s.r.o. nemá v prípade sporu povinnosť a ani zámer zúčastniť sa konania pred spotrebiteľským rozhodcovským súdom.